De ommezijde! - Reisverslag uit Pont-de-Vaux, Frankrijk van Melissa Leeman - WaarBenJij.nu De ommezijde! - Reisverslag uit Pont-de-Vaux, Frankrijk van Melissa Leeman - WaarBenJij.nu

De ommezijde!

Blijf op de hoogte en volg Melissa

27 Oktober 2012 | Frankrijk, Pont-de-Vaux

Uh ja, waar was ik.. We hebben onze spullen in het hotel gelegd, toen gingen we door de drukke straten van parijs op zoek naar een restaurantje. Dit werd uiteindelijk de Subway. Niet omdat er geen restaurants te vinden waren, maar omdat ze eigenlijk zo snel mogelijk de cafees in wilden.

We zijn gestart in een café met twee woest aantrekkelijke barmannen en een bijpassend Bacardi promotieteam. Souvenirs werden uitgedeeld en foto`s werden genomen. Ik ga nog op internet zoeken voor de foto's, mocht ik ze vinden en ze kunnen er mee door, dan post ik ze uiteraard van de week.

Van Jagerbommen tot pure rum en van smakelijke barmannen naar de Penthouse. Degene die graag willen weten wat ik van het nachtleven van Parijs heb gezien: Gewoon even googlen, Penthouse Paris. Daarna zijn we tijdelijk uiteengevallen en Joost hebben wij die nacht niet meer teruggezien. Na meerdere telefoongesprekken die allen stuk voor
stuk op vermakelijke hè's en wats uitliepen zijn Mark en ik met een taxi naar het hotel gegaan. Joost kwam iets later en hoe is onbekend, maar we hebben ons staande weten te houden in chaotisch maar prachtig nachtelijk Parijs.

De opstart op zaterdag was enigszins zwaar, maar toen we Parcival Rina en Jeremy + een bak koffie hadden opgehaald ging het alweer stukken beter!
Joost heeft ons ontzettend veel laten zien (en lopen) in Parijs. De eiffeltoren, het Sacre Coeur het Centre Pompidou en natuurlijk de Notre Dame, de Arc de Triomphe. Nou goed, de bedoeling van deze opsomming moge duidelijk zijn:'We hebben ook overdag weer optimaal genoten;' De metro, het lunchen, de drukte, de vergezichten en zelfs het vele wandelen was ondanks de blaren oprecht genieten.

Na deze indrukwekkende en ook vermoeiende dag zijn we door de TGV in de eerste klas en heerlijk slapend weer naar Macon gebracht. Thuisaangekomen hebben we snel onze schoenen buiten gezet en zijn haast gelijk verder gaan slapen. Dat was allebei hard nodig!

Parcival en Rina, nogmaals bedankt voor de super ervaring!

Melissa

Yes een pagina om verhaaltjes op te schrijven, foto's op te plaatsen en over leuke ervaringen van anderen te lezen. Mijn avontuur: Werken op een camping in Frankrijk. Camping Aux Rives Du Soleil. Vervolg: Blijven wonen en werken in de omgeving van Pont de Vaux. Ook na sluitingsdata van de camping. Huidig stadium: solliciteren en inrichten! Mijn laatste avontuur: Seizoen op sint Maarten! Veel plezier! Liefs Melissa

Actief sinds 07 Juli 2012