Derde seizoen Pont-de-Vaux - Reisverslagen van Melissa Leeman - WaarBenJij.nu Derde seizoen Pont-de-Vaux - Reisverslagen van Melissa Leeman - WaarBenJij.nu

Derde seizoen Pont-de-Vaux

Het derde seizoen alweer. De tijd vliegt voorbij! Werkzaam op Camping Aux Rives du Soleil, op dit moment volledig bezig met het vermaken van de kids. Kortom, ik maak deel uit van het tweedelig animatieteam : Mingo en Jingo.

Het eerste jaar was Frankrijk een uitvlucht. Nu is het een droombestemming. Veels te graag bevind ik mij hier tussen de wijnheuvels, kampeerders en stokbroden.
Helaas ben ik dit jaar van maar twee maanden Frankrijk zeker en heb ik een aantal dingen te regelen thuis die stiekem in mijn gedachten blijven zitten. Maar de omgeving in combinatie met de geweldige mensen hier maken het mogelijk om fulltime te genieten.

Dankjulliewel en veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

03 November 2012

Zinkend schip

27 Oktober 2012

De ommezijde!

22 Oktober 2012

From Paris with Rum

27 September 2012

Oh nee..

24 September 2012

La nouvelle..
Melissa

Yes een pagina om verhaaltjes op te schrijven, foto's op te plaatsen en over leuke ervaringen van anderen te lezen. Mijn avontuur: Werken op een camping in Frankrijk. Camping Aux Rives Du Soleil. Vervolg: Blijven wonen en werken in de omgeving van Pont de Vaux. Ook na sluitingsdata van de camping. Huidig stadium: solliciteren en inrichten! Mijn laatste avontuur: Seizoen op sint Maarten! Veel plezier! Liefs Melissa

Actief sinds 07 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12309

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2014 - 01 April 2015

Seizoensjob Sint Maarten

18 Juni 2012 - 30 November -0001

Derde seizoen Pont-de-Vaux

Landen bezocht: